Informacje prawne Wellbee

  1. REGULAMIN PLATFORMY WELLBEE

Dzień dobry!

W poniższym dokumencie znajdziesz wszystkie istotne informacje dotyczące usług, które możemy świadczyć na Twoją jako Użytkownika („Ty”, „Ciebie”, „Twój”) rzecz za pośrednictwem naszej Platformy Wellbee (wellbee.pl). Znajdziesz tutaj również informacje o sposobie działania Platformy, wymaganiach sprzętowych, zakresie usług, jak również swoich prawach i obowiązkach związanych z korzystaniem z naszych usług.

Regulamin może wydawać Ci się długi - niestety nic na to nie poradzimy - po pierwsze, chcemy abyś miał pełną wiedzę o naszych usługach i Platformie. Po drugie zaś przepisy prawa wymagają od nas abyśmy przekazali Ci szereg ważnych informacji.

Przed rozpoczęciem korzystania z Platformy Wellbee, w szczególności zaś dokonania jakiegokolwiek zakupu za jej pośrednictwem, musisz zapoznać się z informacjami zawartymi w tym Regulaminie i zaakceptować jego postanowienia. Z kolei informacje dotyczące przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności Wellbee.

Usługi elektroniczne Platformy Wellbee świadczymy my, czyli Wellbee sp. z o.o. („my”, „nas”, „nasz”, “Wellbee”) z siedzibą w Warszawie (00-020), ul. Chmielna 2/31, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000867078, NIP: 5252831565, REGON: 386648532, o kapitale zakładowym w wysokości 33.550 złotych. Usługi terapeutyczne są świadczone przez Wellbee Therapy sp. z o.o. - jeden z podmiotów z naszej grupy kapitałowej (więcej informacji w tym zakresie znajdziesz w dalszej części Regulaminu).

Regulamin oraz pozostałe warunki świadczenia usług udostępniamy każdemu (oczywiście bezpłatnie) przed zawarciem z nami umowy. Jeśli ktoś zgłosi odpowiednią prośbę, wówczas udostępnimy Regulamin również w sposób, który umożliwia mu pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się dana osoba.

Jeśli posiadasz status konsumenta (a tak prawie na pewno jest) pamiętaj, że przysługuje Ci szereg praw wynikających z przepisów. Żadne z postanowień tego Regulaminu nie powinno być traktowane jako ograniczenie tych praw.

Pamiętaj, że akceptując ten Regulamin zobowiązujesz się do korzystania z Platformy oraz naszych usług zgodnie z ich przeznaczeniem, jak również przepisami prawa oraz normami, które obowiązują w naszym społeczeństwie.

Poniżej znajdziesz kilka definicji, które będą używane w dalszej części Regulaminu - taka forma, jak zakładamy, ułatwi Ci zrozumienie treści zawartych w tym dokumencie:

Konsument - każdy Użytkownik, który korzysta z Platformy w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową; odpowiednio również przedsiębiorca na prawach konsumenta;

Konto - bezpłatna usługa, którą świadczymy na Twoją rzecz drogą elektroniczną; polega na udostępnieniu Ci wydzielonej oraz modyfikowalnej części Platformy, która pozwoli Ci na korzystanie z pozostałych Usług;

Materiały - różnego rodzaju nagrania, teksty, testy psychometryczne lub innego rodzaju materiały dotyczące szeroko pojętego zdrowia psychicznego, do których dostęp możesz wykupić w ramach Platformy, stanowiące treści cyfrowe;

Newsletter - jedna z Usług, polegająca na przesyłaniu na Twój adres e-mail treści cyfrowej zawierającej informacje związane z działaniami na rzecz zdrowia psychicznego i fizycznego, albo o naszych działaniach, nowościach na Platformie itp.;

Opłata - kwota, którą musisz zapłacić w celu skorzystania z Usługi terapeutycznej lub uzyskania dostępu do Materiałów; nie stosujemy ukrytych Opłat, każdy Materiał lub każda Usługa zawsze jest oznaczona jako związana z określoną Opłatą;

Platforma - serwis Wellbee oraz wszystkie jego funkcjonalności pozwalające na dostęp do Usług, jak również Usług terapeutycznych;

Regulamin - niniejszy dokument opisujący m.in. Twoje i nasze prawa oraz obowiązki;

Siła wyższa - zdarzenie, którego nie można było przewidzieć (przy zachowaniu odpowiedniej staranności), które jest zewnętrzne zarówno w stosunku do Ciebie, jak i do nas, ja i któremu nie mogliśmy się oni przeciwstawić, działając z należytą starannością; chodzi tutaj o różne zdarzenia, takie jak np. ataki hakerskie, działania władzy publicznej, katastrofy naturalne, wprowadzenie złośliwego oprogramowania do Platformy;
Specjalista - osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje (np. psycholog, psychoterapeuta, dietetyk) każdorazowo wskazane na Platformie, która świadczy na Twoją rzecz Usługi terapeutyczne w ramach Umowy o Usługi terapeutyczne;

Umowa - umowa o świadczenie Usług, którą zawierasz z nami poprzez akceptację Regulaminu, jak również Umowa o Usługi terapeutyczne o treści wynikającej z Regulaminu, jeśli dokonasz zakupu Usługi terapeutycznej za pośrednictwem funkcjonalności Platformy;

Umowa o Usługi terapeutyczne - Umowa, której przedmiotem są Usługi terapeutyczne, zawierana za pośrednictwem Platformy, której stronami są Ty (jako Użytkownik) oraz Wellbee Therapy sp. z o o.o. z siedzibą w Warszawie (00-020), ul. Chmielna 2/31, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000881219, NIP: 5252837852, REGON: 38698317600000, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych, wchodzący w skład grupy kapitałowej Wellbee;

Usługi - usługi, które świadczymy na Twoją rzecz drogą elektroniczną w postaci udostępniania Ci funkcjonalności Platformy, w szczególności zaś Konta oraz - jeśli tak zdecydujesz - dostępu do Materiałów lub testów psychologicznych;

Usługi terapeutyczne - usługi polegające na konsultacjach z psychologami, psychoterapeutami, psychodietetykami oraz innymi osobami, których lista znajduje się każdorazowo na Platformie, które możesz po prostu nabyć korzystając z odpowiednich funkcjonalności; Usługi terapeutyczne są realizowane przez Wellbee Therapy;

Użytkownik – zidentyfikowana osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Platformy i zawierająca z nami Umowę lub zawierająca Umowę o Usługi terapeutyczne;

Wellbee Therapy - podmiot z którym zawierasz Umowę o Usługi terapeutyczne, o danych rejestrowych wskazanych powyżej.

Podstawowe informacje

Ten Regulamin stanowi podstawę relacji łączącej Cię z nami i opisuje Twoje i nasze prawa oraz obowiązki. Opisuje on również przebieg pewnych procesów związanych np. z reklamacjami, naruszeniem przepisów prawa czy udostępnianiem Twoich danych osobowych Specjalistom. Ponadto reguluje on treść Umowy o Usługi terapeutyczne.

Dla wszystkich Umów prawem właściwym jest prawo polskie - oznacza to w szczególności, że w zakresie w jakim coś nie zostało opisane w Regulaminie zastosowanie będą miały przepisy obowiązujące w Polsce, znajdujące się np. w Kodeksie cywilnym lub ustawie o prawach konsumenta.

W ramach Platformy nie znajdziesz ofert składanych w formie elektronicznej w rozumieniu obowiązujących przepisów. W związku z tym pamiętaj, że nie będą mieć zastosowania przepisy dotyczące złożenia oferty w formie elektronicznej.

W przypadku, gdy masz do nas jakiekolwiek pytania lub chcesz się z nami porozumieć w jakimś innym celu, możesz skorzystać z naszego adresu e-mail: opiekun@wellbee.pl lub numeru telefonu: 732489003. Po Twoim kontakcie z nami, postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje wątpliwości.

W celu kontaktu z nami możesz również skorzystać z chatu, który jest dostępny na Platformie.

Platforma

Żeby móc skorzystać z naszej Platformy sprzęt, który używasz musi spełnić pewne wymagania. Są one naprawdę podstawowe i pozwalają na korzystanie z Platformy na większości obecnie używanych urządzeń. Innymi słowy są to:

  • urządzenie (telefon, tablet, komputer, w tym laptop) posiadające dostęp do Internetu;
  • aktywne konto poczty e-mail (w celu możliwości dokonania rejestracji);
  • włączona obsługa plików Cookies (tych, które są konieczne do wyświetlenia Platformy na Twoim urządzeniu) oraz Java Script;
  • zainstalowana na urządzeniu i aktualna wersja jednej z przeglądarek: i) Chrome; ii) Opera; iii) Safari; iv) Firefox; v) Edge.

Platforma, w zakresie w jakim stanowi usługę cyfrową lub umożliwia dostęp do treści cyfrowej może wykorzystywać Twoje środowisko cyfrowe (połączenie sieciowe, oprogramowanie oraz Twój sprzęt) w zakresie w jakim jest to konieczne do prawidłowego świadczenia Usług. Oznacza to, że w zależności od Usługi lub Usługi terapeutycznej wykorzystane mogą być m.in.:

  • Twoja przeglądarka internetowa (w ramach plików Cookies lub innych danych, jeśli zdecydujesz się na ich zapisanie);
  • kamera oraz mikrofon Twojego urządzenia (jeśli korzystasz z Usługi terapeutycznej online).

Z naszej Platformy można skorzystać ze wszystkich standardowo używanych, typowych urządzeń, tj. tabletów, komputerów oraz telefonów. Nie gwarantujemy jednak, że możliwym będzie skorzystanie z Platformy przy wykorzystaniu innego rodzaju urządzeń, które zwykle nie służą do korzystania ze stron takich jak Platforma, pomimo posiadania dostępu do Internetu.

Dodatkowe wymogi techniczne znajdują się w punkcie Regulaminy “Usługi terapeutyczne”. Jak sam tytuł wskazuje, mają one zastosowanie tylko w przypadku, kiedy korzystasz z Usług terapeutycznych.

Pamiętaj, że korzystać z Platformy możesz tylko zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz przepisami prawa. Jeśli naruszysz jakąś zasadę z nich wynikającą, możemy podjąć działania, o których mowa w punkcie „Naruszenie Regulaminu”.

Z Platformy korzystają również inne osoby, zarówno Specjaliści, jak i inni użytkownicy. W związku z tym nie możesz:

  • wprowadzać na Platformę jakiekolwiek treści o charakterze bezprawnym (tzw. nielegalne treści);
  • działać na niej naruszając przepisy, dobre obyczaje oraz inne podstawowe normy;
  • podejmować działań, które mogą spowodować problemy z działaniem Platformy lub Usług;
  • podejmować działań, które spowodować szkodę lub inne negatywne po naszej stronie lub po stronie osób trzecich, przede wszystkim innych użytkowników Platformy;

Platforma oraz wszystkie jej części składowe (a także design, logo i inne oznaczenia, które znajdują się na Platformie) są przedmiotem naszych praw własności intelektualnej (w tym praw autorskich oraz praw własności przemysłowej), mogą też stanowić zastrzeżone znaki towarowe lub wzory przemysłowe. W związku z tym musisz pamiętać, że nie jesteś uprawniony do ich kopiowania, reprodukowania lub rozpowszechniania, o ile nie otrzymasz od nas na to odrębnej, jednoznacznej zgody. W przypadku gdy to zrobisz, niestety, będziemy musieli podjęcie przeciwko Tobie szereg działań mających na celu ochronę przysługujących nam praw.

Po założeniu Konta możesz otrzymywać od nas wiadomości na swój adres e-mail. Mogą one zawierać informacje o zmianach Regulaminu, zmianach w Usługach, nowych funkcjonalnościach i promocjach w ramach Platformy (więcej informacji w tym zakresie znajdziesz w punkcie „Newsletter”).

Konto

Aby zawrzeć z nami Umowę, której przedmiotem są Usługi, jak również uzyskać możliwość zawarcia Umowy o Usługi terapeutyczne, musisz założyć Konto (z wyłączeniem Materiałów oraz funkcjonalności Platformy dostępnych bez konieczności zakładania Konta). Wszelkie niezbędne informacje związane z jego założeniem znajdziesz na Platformie.

Pamiętaj, że w przypadku, gdy korzystasz z naszych Usług w zakresie Konta, nie mają zastosowania przepisy ustawy o prawach konsumenta - usługę tę świadczymy bowiem bezpłatnie, tylko w związku z przekazaniem nam Twoich danych osobowych, które są przetwarzane tylko w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest właśnie zapewnienie Ci dostępu do funkcjonalności jaką jest Konto.

Konto zawiera Twoje dane, które podałeś nam przy rejestracji w Platformie. Pamiętaj, aby dbać o aktualność i prawdziwość swoich danych - jesteś za to odpowiedzialny, więc pamiętaj o ich aktualizowaniu w ramach dostępnych funkcjonalności Konta.

Nie możesz przenieść jakichkolwiek praw lub obowiązków związanych z Kontem na kogoś innego, o ile wcześniej nie wyrazimy na to jednoznacznej i jasnej zgody.

Nasze Usługi

W ramach Platformy oferujemy Ci szereg Usług, z których najważniejsze to:

  • dostęp do Materiałów;
  • Konto;
  • Newsletter;
  • wyszukiwarka Usług terapeutycznych;
  • kontakt z opiekunem terapii.

Usługi, poza usługą dostępu do części Materiałów oraz Usług terapeutycznych (które zgodnie z definicją stanowią odrębny rodzaj usług), są świadczone bezpłatnie. Oznacza to, że w zakresie tych Usług nie pobieramy żadnych opłat.

W zależności od rodzaju Usługi, będzie ona dla Ciebie dostępna po zarejestrowaniu Konta, po dokonaniu płatności za pośrednictwem Konta lub bez konieczności zakładania Konta, po skorzystaniu przez Ciebie z opcji jakie daje Platforma.

W ramach Usługi polegającej na dostępie do Materiałów nie masz możliwości podejmowania działań, w ramach których wytwarzane są jakiekolwiek treści, które powstaną w wyniku Twojego działania lub współdziałania.

W ramach Usługi dostępu do Materiałów udostępniamy Ci różnego rodzaju treści cyfrowe za pośrednictwem Platformy. Dostęp do tych Materiałów uzyskujesz w momencie logowania na Konto, za pomocą którego wykupiłeś do nich dostęp. Możemy też, jeśli podejmiemy taką decyzję, umożliwić Ci dostęp do Materiałów przez próbny, bezpłatny okres.

W przypadku gdy zawrzesz z nami Umowę, której przedmiotem jest dostęp do Materiałów (zaś dostęp do nich nie będzie bezpłatny), które, stanowią treści cyfrowe w rozumieniu obowiązujących przepisów, zapewnimy:

  • Ci do nich dostęp niezwłocznie, chyba że wprost ustalimy z Tobą coś innego (za dostęp uznajemy możliwość zalogowania się, po którym można zapoznać się z Materiałami);
  • że będziesz miał do nich dostęp za pośrednictwem standardowo używanych urządzeń, o których mowa w pkt 2 Regulaminu („Platforma”);
  • że Materiały będą nadawać się do celów, do jakich zwykle się z nich korzysta, tj. do poszerzania wiedzy dotyczącej szeroko pojętego zdrowia psychicznego oraz dobrych praktyk związanych z zachowaniem równowagi psychicznej;
  • że będziesz miał dostęp do Materiałów przez cały okres ich subskrypcji.

Szczegółowy opis działania poszczególnych Usług znajdziesz na Platformie. W niektórych przypadkach możemy wdrażać nowe Usługi w ramach Platformy - nie będzie to jednak zmianą Regulaminu, chyba że zmiana taka będzie konieczna ze względu na właściwości nowej Usługi.

Usługa kontaktu z opiekunem terapii polega na konsultacji telefonicznej i ma na celu analizę Twoich potrzeb w zakresie Usług terapeutycznych. Pamiętaj, że na potrzeby tej Usługi Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko w celu zapewnienia kontaktu z opiekunem terapii. Usługa kontaktu z opiekunem terapii może być bezpłatna lub płatna, o czym zostaniesz wyraźnie poinformowany przed podjęciem kontaktu. Jeżeli Usługa będzie płatna, wówczas kwota która została uiszczona przez Ciebie za Usługę kontaktu z opiekunem terapii zostanie odliczona od Twojej pierwszej Usługi terapeutycznej.

W przypadku, gdy Usługa, o której mowa w pkt 8 powyżej jest płatna, przysługują Ci określone w Regulaminie uprawnienia odnoszące się do Usług terapeutycznych. Innymi słowy w przypadku Usługi kontaktu z opiekunem terapii, postanowienia dot. Usług terapeutycznych stosuje się odpowiednio

Jeśli dokonasz zamówienia danej Usługi (w tym Usługi terapeutycznej), o ile zastosowanie mają do niej przepisy konsumenckie, najpóźniej, gdy wyrazisz wolę związania się Umową, której przedmiotem są poszczególne Usługi lub Usługi terapeutyczne, przedstawimy Ci pewne wymagane prawem informacje.

Materiały

Pamiętaj, że wszelkie treści lub testy dostępne w ramach Materiałów mają charakter wyłącznie informacyjny i egzemplifikacyjny w zakresie poprawy jakości życia i w żadnym wypadku nie stanowią - a także nie mają na celu zastąpić lub być alternatywą dla - porady medycznej, diagnozy lub programu leczenia jakichkolwiek dolegliwości lub zaburzeń.

Pamiętaj, że osoby tworzące Materiały, nie znają Twojego stanu zdrowia, nie posiadają wiedzy dotyczącej funkcjonowania Twojego organizmu ani nie znają historii Twoich ewentualnych zaburzeń. W żadnym przypadku nie powinieneś więc polegać tylko i wyłącznie na informacjach dostarczanych w ramach Materiałów, a wszelkie kwestie dotyczące Twojego stanu powinieneś każdorazowo konsultować osobiście ze specjalistą.

Przystępując do korzystania z Materiałów oświadczasz, iż korzystając z nich nie będziesz podejmować decyzji ani działań czy też zaniechań w stosunku do swojego stanu zdrowia, zaś w przypadku takiej potrzeby, przed podjęciem jakichkolwiek decyzji skontaktujesz się z lekarzem lub inną wykwalifikowaną osobą.

Newsletter

Pamiętaj, że w przypadku, gdy korzystasz z naszych Usług w zakresie Newslettera, nie mają zastosowania przepisy ustawy o prawach konsumenta – usługę tę świadczymy bowiem bezpłatnie, w związku z tym, że przekazałeś nam swoje dane osobowe, które są przetwarzane tylko w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest właśnie wysyłka Newslettera.

Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z Usług w zakresie Newslettera kontaktując się z nami mailowo pod adres opiekun@wellbee.pl lub wykorzystując link znajdujący się w każdej wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera.

Usługi terapeutyczne

W przypadku wyboru opcji online, w celu skorzystania z Usługi terapeutycznej musisz dysponować urządzeniem z dostępem do Internetu (połączenie musi być stabilne i dobrej jakości, ponieważ konieczne jest jednoczesne włączenie dźwięku i kamery internetowej) oraz dostęp do oprogramowania Google Meet. Skorzystanie z innej aplikacji umożliwiających przekazywanie głosu oraz obrazu z jednego urządzenia na drugie, w celu skorzystania z Usługi terapeutycznej jest możliwe tylko w wyjątkowych okolicznościach, i tylko za jednoczesną zgodą obu stron Umowy o Usługi terapeutyczne - Ciebie oraz Specjalisty lub Wellbee Therapy.

W przypadku wyboru opcji stacjonarnej, w celu skorzystania z Usługi terapeutycznej będziesz musiał pojawić się w miejscu wskazanym przez Specjalistę w ramach Platformy – miejsce to zawsze zostanie Ci wyświetlone przed zawarciem Umowy o Usługi terapeutyczne.

Specjaliści realizujący Umowy o Usługi terapeutyczne w imieniu Wellbee Therapy dbają o utrzymanie należytego poziomu standardów jakości świadczonych usług i są zobowiązani do pracy zgodnie z Kodeksem Etycznym PTP, zachowywania tajemnicy zawodowej i przestrzegania przepisów powszechnie obowiązujących, w tym ustawy o ochronie danych osobowych i polityki bezpieczeństwa oraz zasad poufności. Posiadają także odpowiednie wykształcenie, prawo do wykonywania zawodu i doświadczenie, które Wellbee Therapy weryfikuje w trakcie procesu rekrutacji, a także monitoruje w trakcie trwania współpracy. Wellbee oraz Wellbee Therapy nie ponoszą jednak odpowiedzialności, jeśli Specjalista wprowadził nas świadomie w błąd, oświadczył nieprawdę lub w inny sposób wpłynął na naszą decyzję o opublikowaniu ogłoszeń dotyczących jego Usług terapeutycznych.Jeśli masz uwagi co do jakości Usługi terapeutycznej powinieneś się skontaktować z Wellbee - zgodnie z ustaleniami pomiędzy Wellbee oraz Wellbee Therapy to Wellbee odpowiada za obsługę skaeg, reklamacji oraz innych zapytań. – Pamiętaj jednak, że odpowiadamy za Specjalistów i ich działania tylko w zakresie wskazanym w Regulaminie (dotyczy to zarówno Wellbee, jak i Wellbee Therapy). Dobrą praktyką jest również wcześniejsze omówienie swoich wątpliwości ze Specjalistą, który prowadzi Twoją Usługę terapeutyczną.

Pamiętaj, że przy spotkaniach online ze Specjalistą, warunkiem koniecznym do przeprowadzenia Usługi terapeutycznej jest włączenie mikrofonu i również kamery. Bez nich Usługa terapeutyczna online nie może się odbyć.

Podobnie jak Specjaliści, Ty również jesteś zobowiązany do przestrzegania dobrych obyczajów w kontekście Usług terapeutycznych, przede wszystkim dbania o: punktualność i transparentną relację ze Specjalistą, szczególnie w kontekście zmian w harmonogramie sesji, odpowiednie warunki do odbycia sesji (tj. cisza, spokój, brak innych osób w pomieszczeniu), oraz przestrzegania zasad etykiety, w tym nie nagrywanie spotkań bez uprzedniego poinformowania o tym Specjalisty i uzyskania od niego bezpośredniej zgody.

Brak spełnienia przez Ciebie ww. warunków koniecznych realizacji Usługi terapeutycznej z Twojej winy, może skutkować odmówieniem przez Specjalistę realizacji Usługi terapeutyczneji i brakiem zwrotu środków.

Komentarze

Jeśli udostępniamy takie funkcjonalności w ramach Platformy (czego nie gwarantujemy), jesteś uprawniony, tak samo jak inni użytkownicy Platformy do dodawania komentarzy odnoszących się do kompetencji Specjalistów oraz jakości świadczonych przez nich Usług terapeutycznych. Jeśli opcja dodawania komentarzy jest dostępna, wówczas zobowiązujesz się do stosowania się do określonych poniżej zasad w przypadku każdego komentarza, który publikujesz w ramach Platformy.

Pamiętaj, że komentarze, które publikujesz nie mogą naruszać praw osób trzecich, w szczególności:

  • nie mogą naruszać dóbr osobistych Specjalistów lub innych osób;
  • muszą zawierać informacje prawdziwe lub uzasadnioną ocenę Twoich spostrzeżeń związanych z Usługą terapeutyczną;
  • muszą odnosić się do Usług terapeutycznych, nie zaś innych Twoich uwag, związanych np. z wyglądem Specjalisty.

Nie będziesz miał możliwości dodawania komentarzy, jeśli nie skorzystałeś z Usługi terapeutycznej u danego Specjalisty. Nawet jeśli funkcjonalności Platformy Ci to umożliwią, zobowiązujesz się, że tego nie zrobisz – ma to na celu zapewnienie, że informacje zawarte w komentarzach będą prawdziwe i umożliwią innym użytkownikom weryfikację czy chcą zapisać się do danego Specjalisty.

Zastrzegamy sobie prawo do usuwania komentarzy, które są niezgodne z przepisami prawa lub Regulaminem. Usunięcie komentarza zawsze będzie następować po jego ocenie. W przypadku wątpliwości co do treści Twojego komentarza możemy się z Tobą skontaktować, w celu ich wyjaśnienia.

Będziemy podejmować działania, aby komentarze zawierały jedynie treści prawdziwe lub będące obiektywnymi ocenami. Niemniej jednak zawsze podejmujesz decyzje o wyborze Specjalisty samodzielnie – nie ponosimy odpowiedzialności za to, że zasugerowałeś się treścią komentarzy.

Jeśli wykupiłeś dostęp do Materiałów możesz również dodawać komentarze do poszczególnych treści, jak również zadawać pytania ekspertom – Specjalistom, które są publikowane na naszej Platformie – wszystkie zasady, które zostały opisane w tym punkcie stosuje się odpowiednio do komentarzy pod poszczególnymi Materiałami.

Opłaty i odwoływanie spotkania ze Specjalistą

W przypadku gdy dana Usługa lub Usługa terapeutyczna jest odpłatna, zapłacić możesz za nią w następujących sposób: i) przy wykorzystaniu funkcjonalności umożliwiających zrealizowanie natychmiastowego przelewu, ii) zwykłego lub internetowego przelewu na nasz rachunek bankowy, zastrzeżeniem, że możliwe jest to jedynie wtedy, gdy wyżej wspomniana metoda nie jest możliwa. O wszystkim zostaniesz poinformowany przed złożeniem zamówienia.

Umowa o Usługi terapeutyczne jest zawierana pod warunkiem zawieszającym uiszczenia płatności przynajmniej na 24 godziny przed Usługą terapeutyczną - jeżeli w tym terminie nie ma płatności, Umowa o Usługi terapeutyczne uważa się za niezawartą.

Z uwagi na 24-godzinną politykę płatności, możesz odwołać Usługę terapeutyczną nie później, niż na 24 godziny przed jej terminem. W późniejszym czasie Usługa terapeutyczna nie jest już wykonalna dla nikogo, stąd nie przysługuje Ci zwrot płatności za to, że nie będzie Cię na danym spotkaniu ze Specjalistą. Niniejsze dotyczy odpowiednio zmiany terminu spotkania ze Specjalistą - również nie później, niż 24 godziny przed jego terminem. Niniejsze postanowienie może ulec zmianie w zależności od postanowień zawartych w kontrakcie terapeutycznym z danym Specjalistą, jednak jest to już dodatkowa umowa, niezależna od nas.

W ramach Platformy Opłaty nie są dostosowywane indywidualnie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Musisz jednak pamiętać, że Opłaty ponoszone bezpośrednio przez poszczególnych Użytkowników mogą się różnić.

Różnice w cenach, o których wspominamy wyżej wynikać mogą z tego, że pracodawca lub inny podmiot, z którym współpracuje dany Użytkownik zawarł z nami umowę na mocy której partycypuje w cenie danej odpłatnej Usługi. Oznacza to, że ostateczna cena dostępu do Materiałów lub Usługi terapeutycznej jest jednakowa, niezależnie od tego jaka jej część jest pokrywana przez danego Użytkownika, który dokonał zakupu.

Abstrahując od powyższego, w niektórych przypadkach możemy dokonywać obniżki Opłat, np. udostępniając kod rabatowy, który można wprowadzić przy składaniu zamówienia. W takim przypadku poinformujemy Cię w ramach Platformy o najniższej cenie Usługi (w tym Usługi terapeutycznej) w okresie ostatnich 30 dni lub, jeśli dana Usługa oferowana jest krócej, od momentu rozpoczęcia jej oferowania na Platformie.

W przypadku gdy korzystasz z Usług w postaci dostępu do Materiałów możesz również wyrazić zgodę na płatności rekurencyjne, czyli zautomatyzowane pobieranie środków w ramach wskazanej przez Ciebie karty płatniczej, za poszczególne okresy subskrypcji, które wybierasz na Platformie. Za pośrednictwem funkcjonalności Platformy możesz łatwo zrezygnować z takich płatności w dowolnej chwili. Pamiętaj jednak, że zablokuje to dostęp do Materiałów po upływie ostatniego opłaconego okresu.

Pamiętaj, że jeśli utracisz prawo do odstąpienia od Umowy w przypadkach wskazanych w Platformie oraz opisanych w Regulaminie (w szczególności, gdy zaakceptujesz fakt utraty takiego prawa) nie będziesz miał możliwości uzyskania zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (np. gdy dana Usługa terapeutyczna została już zrealizowana).

Odpowiedzialność

Ponosimy względem Ciebie odpowiedzialność, w szczególności za sprawne funkcjonowanie techniczne Platformy oraz za dostęp do Usług, w tym do Materiałów.

W ramach Platformy wszelkie Usługi terapeutyczne są świadczone przez Specjalistów, którzy zawarli stosowną umowę z Wellbee Therapy. Odpowiedzialność Wellbee w związku z działaniami i zaniechaniami Specjalistów jest wyłączona.

Ponosimy pełną odpowiedzialność za zgodność naszych Usług, w tym Platformy z Umową i naszymi zapewnieniami, które Ci wprost złożyliśmy.

Pamiętaj jednak, że nie ponosimy względem Ciebie odpowiedzialności za szkody, które powstały z Twojej winy oraz w następujących okolicznościach:

  • ze względu na to, że naruszyłeś Regulamin, podałeś nieprawdziwe dane w ramach Konta, złożyłeś zamówienie dotyczące odpłatnych Usług (w tym Usług terapeutycznych) mimo, że nie byłeś do tego uprawniony;
  • bo przekazałeś osobom trzecim dane logowaniu (login i hasło) do Konta;
  • wskutek działania złośliwego lub szkodliwego oprogramowania (malware) bezprawnie wprowadzonego na Platformę przez podmioty trzecie;
  • wskutek usunięcia przez Ciebie Konta;
  • rozwiązania przez nas Umowy przez podmiot prowadzący lub przetwarzający elektroniczną dokumentację medyczną  ze względu na Twoje zachowania lub zaniechania;
  • ze względu na krótkie utrudnienia lub brak dostępu do Platformy, związane z pracami naprawczymi, modernizacyjnymi lub podobnego rodzaju, które są niezbędne, abyś mógł efektywnie korzystać z Platformy.


Jako użytkownik Platformy jesteś odpowiedzialny względem nas, jak również Wellbee Therapy, za swoje działania i zaniechania podejmowane za pośrednictwem Platformy, jak również w trakcie świadczenia Usług terapeutycznych.

Jesteś odpowiedzialny również aby nie działać na naszą szkodę, w szczególności poprzez stosowanie jakichkolwiek działań prowadzących do sztucznego lub nieuczciwego, w tym niezgodnego z prawem, dobrymi obyczajami lub zasadami netykiety, obniżania swojej płatności za Usługi tereapeutyczne. W przypadku wystąpienia szkody po naszej stronie wynikającej z Twojego działania, zobowiązujesz się do zwrócenia pełnej wartości zniżki albo zniżek lub innych nieuprawnionych korzyści, które w ten sposób uzyskałeś.

Prawa konsumenta

W ramach Platformy będziemy Ci przekazywać szereg informacji, do których otrzymania masz prawo w związku z obowiązującymi przepisami. Będziemy Cię informować m.in.:

  • o tym od czego zależy plasowanie poszczególnych Specjalistów w ramach wyszukiwarki, którą udostępniamy na Platformie, jak również czy na plasowanie mogą mieć wpływ płatności realizowane na naszą rzecz przez Specjalistów lub zatrudniające ich podmioty;

Kiedy tylko zamówisz w ramach Platformy jakąś Usługę (odpłatną) lub Usługę terapeutyczną potwierdzimy zawarcie Umowy dotyczącej danej Usługi lub Usługi terapeutycznej przed rozpoczęciem jej świadczenia.

Wellbee Therapy w ramach świadczenia Usług terapeutycznych posiada status przedsiębiorcy.

Odstąpienie od Umowy lub jej rozwiązanie

Masz prawo odstąpić od Umowy (dotyczącej Usług lub Usługi terapeutycznej) bez podania przyczyny, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (za pośrednictwem poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że wówczas powinien być to adres e-mail, którym posługiwałeś się przy założeniu Konta) na adres email: opiekun@wellbee.pl, za pośrednictwem Platformy lub pisemnie na nasz adres.

Termin, który masz na odstąpienie od Umowy wynosi 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do nas przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu.

Wraz z potwierdzeniem zawarcia Umowy (w tym Umowy o Usługi terapeutyczne) prześlemy do Ciebie wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Stanowi on też załącznik do Regulaminu. Prawo do odstąpienia od umowy możesz zrealizować przy jego wykorzystaniu.

Pamiętaj, że w niektórych przypadkach nie będzie przysługiwać Ci prawo do odstąpienia od Umowy. Będzie tak przykładowo w przypadku, gdy przedmiotem Umowy będzie dostęp do Materiałów, czyli dostęp do treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, o ile wcześniej wyraziłeś zgodę na udostępnienie Ci tych treści przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy za pośrednictwem funkcjonalności Platformy, co wynika z art. 38 ust.1 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta.

Jeśli nie wyrazisz zgody, o której mowa wyżej, dostęp do Materiałów uzyskasz dopiero po upływie 14 dni od dnia jego wykupienia.

W przypadku gdy zawierasz Umowę o Usługi terapeutyczne, pamiętaj, że są to usługi zdrowotne, które są świadczone przez pracowników służby zdrowia pacjentom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia. W związku z tym niektóre przepisy wynikające z ustawy o prawach konsumenta nie będą tutaj miały zastosowania.

W przypadku, gdy dokonujesz zakupu Usług terapeutycznych musisz wyrazić zgodę, na to, że po spełnieniu świadczenia objętego Usługą terapeutyczną nie będziesz uprawniony do odstąpienia od umowy, której przedmiotem są te Usługi, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.

W zależności od Twoich wyborów dokonanych w ramach Platformy, może dojść do sytuacji, w której zawrzesz ze Specjalistą kontrakt psychoterapeutyczny, również długoterminowy, obejmujący okres zgodny z Twoimi wyborami, jak również indywidualnymi potrzebami i celami terapeutycznymi.

W przypadku Usługi terapeutycznej, o której mowa w pkt 8 powyżej przysługuje Ci prawo do odstąpienia od Umowy o Usługi terapeutyczne w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, przy czym odstąpienie od umowy nie będzie obejmować usług w zakresie sesji terapeutycznych zrealizowanych do dnia doręczenia nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku chęci zakończenia Umowy o Usługi terapeutyczne, każda ze stron - zarówno Ty, jak i Specjalista, jesteście uprawnieni do jej wypowiedzenia z 14-dniowym okresem wypowiedzenia. Oświadczenie takie możesz za pośrednictwem naszej Platformy. Wynika to ze specyfiki kontraktów psychoterapeutycznych lub dobrych praktych wynikających z pracy ze zdrowiem psychicznym. Prosimy również o każdorazowe poinformowanie Specjalisty o zamiarze zakończenia długoterminowej współpracy.

Zarówno Wellbee, jak i Wellbee Therapy nie mogą zagwarantować, że dany Specjalista będzie mógł świadczyć na Twoją rzecz Usługi terapeutyczny przez cały okres, którego potrzebujesz. Jeśli Specjalista z jakiejkolwiek przyczyny nie będzie mógł już świadczyć na Twoją rzecz Usług terapeutycznych, niezwłocznie Cię o tym poinformuje. W takim przypadku możesz: i) skontaktować się z opiekunem terapii, w celu zmiany Specjalisty ; lub ii) zrezygnować z Usług terapeutycznych, co będzie jednoznaczne z rozwiązaniem Umowy o Usługi terapeutyczneze skutkiem natychmiastowym (wówczas zwrócimy Ci środki pieniężne, w zakresie w jakim Usługi terapeutyczne nie zostały zrealizowane).

W przypadku długoterminowej Usługi terapeutycznej może dojść do konieczności zmiany Opłat. Jeśli Opłaty zostały z Tobą ustalone indywidualnie (i nie mają zastosowania postanowienia Regulaminu dotyczące zmiany opłat), wówczas do ich zmiany wymagana jest Twoja zgoda. W przypadku braku wyrażenia przez Ciebie takiej zgody, Specjalista może podjąć decyzję o zakończeniu świadczenia Usług terapeutycznych na Twoją rzecz, co będzie równoznaczne z rozwiązaniem Umowy o Usługi terapeutyczne w terminie wskazanym przez Specjalistę (nie krótszym niż 14 dni), uzasadnionym Twoim stanem zdrowia psychicznego oraz zasadami etyki zawodowej Specjalisty.

Jeśli odstąpisz od Umowy, której przedmiotem jest jakakolwiek treść lub usługa cyfrowa, zobowiązany jesteś do niezwłocznego zaprzestania korzystania z takich treści lub usług, jak również ich udostępniania podmiotom trzecim.

Jeśli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od Umowy niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie takiego oświadczenia – jeśli naszym zdaniem prawo Ci to nie przysługiwało, również przekażemy Ci taką informację.

Jeśli Twoje oświadczenie będzie skuteczne, wówczas zwrócimy Ci opłaconą przez Ciebie Opłatę w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam oświadczenia, w sposób tożsamy z tym jak Ty zrealizowałeś płatność.

Wszelkie oświadczenia oraz komunikaty związane z chęcią skorzystania z uprawnień, o których mowa powyżej powinieneś kierować do Wellbee, która jest uprawniona do reprezentowania Wellbee Therapy w zakresie obsługi organizacyjnej zawartych Umów o Usługi terapeutyczne.

Naruszenie Regulaminu

Jeśli w sposób zawiniony będziesz korzystać z Platformy niezgodnie z przepisami prawa lub Regulaminem będziemy uprawnieni do podjęcia pewnych działań. Takie działania to:

  • skierowanie do Ciebie ostrzeżenia i wezwanie Cię do działania lub zaniechania zgodnego z prawem/Regulaminem;
  • tymczasowe zablokowanie Twojego Konta na czas podjęcia przez Ciebie czynności wskazanych w ww. wezwaniu;
  • usunięcie Twojego Konta oraz wypowiedzenie Umowy dot. naszych Usług, jak również umowy, która obejmuje Usługi terapeutyczne, ze skutkiem natychmiastowym, po bezskutecznym upływie terminu wskazanego w wezwaniu;
  • uniemożliwienie Ci powtórnego założenia Konta w ramach Platformy.

O wszczęciu powyższej procedury  poinformujemy Cię w mailu, w którym wskażemy Ci w szczególności przyczyny naszej decyzji.

Zważywszy na poprzednie – jeśli dokonałeś zakupu Usług terapeutycznych, które mają trwać przez określony czas,  w przypadku korzystania z Platformy w sposób niezgodny z przepisami prawa lub Regulaminem, jesteśmy uprawnieni do poinformowania o tym Twojego Specjalisty, który wskaże, że musisz zaprzestać takich działań.

W przypadku  rozwiązania Umowy dot. naszych Usług, jak również umowy, która obejmuje Usługi terapeutyczne w trybie natychmiastowym (bez okresu wypowiedzenia), dokonamy zwrotu uiszczonych przez Ciebie Opłat, jeżeli dotyczą jeszcze nie wykorzystanych przez Ciebie Usług, w szczególności Usług terapeutycznych.

Reklamacje

Masz prawo do złożenia reklamacji na funkcjonowanie Platformy oraz świadczonych za ich pośrednictwem Usług. Zgłoszenie, które wyślesz powinno zawierać co najmniej dane umożliwiające Twoją identyfikację oraz wskazanie zastrzeżeń i uwag do Platformy. Reklamację należy wysyłać na adres e-mail: opiekun@wellbee.pl lub adres naszej siedziby.

Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni roboczych, chyba że nie podałeś informacji umożliwiających jej rozpatrzenie lub nie podałeś danych umożliwiających Twoją identyfikację.

W przypadku, o którym mowa powyżej, termin na rozpatrzenie reklamacji biegnie od dnia, w dostarczysz nam brakujące informacje. Jeśli nie rozpatrzymy reklamacji w terminie, oznacza to, że ją uznaliśmy.

Odpowiedź na reklamację prześlemy na adres e-mail wskazany przez Użytkownika. Pamiętaj, że nasza odpowiedź na reklamację jest ostateczna, ale możesz podjąć działania, o których mowa w punkcie „Rozwiązywanie sporów” lub podjąć inne działania przewidziane w przepisach.

Reklamacje dotyczące Usług terapeutycznych powinieneś składać w dokładnie taki sam sposób jak wskazany w pkt 1 powyżej.

Rozwiązywanie sporów

W przypadku gdy pomiędzy Tobą a nami dojdzie do jakiegoś konfliktu, masz możliwość skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR), w szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Lista instytucji, do których możesz się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów w ramach ADR znajduje się pod tym linkiem: https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.

Możesz też skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej Platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jeżeli nie zdecydujesz się na skorzystanie z ADR ani ODR, wszelkie spory powstałe pomiędzy Tobą a nami będą rozstrzygane przez sąd, którego właściwość powinna zostać ustalona zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dane osobowe i poufność

Wszelkie informacje dotyczące tego jak przetwarzamy Twoje dane osobowe jako administrator znajdziesz w Polityce Prywatności. Odnosi się ona do przetwarzania danych osobowych zarówno przez Wellbee, jak i Wellbee Therapy.

Wszyscy Specjaliści są zobowiązani do zachowania tajemnicy w zakresie Twoich danych osobowych oraz pozostałych informacji, które od Ciebie pozyskują. Obowiązek ten wynika z przepisów prawa (tajemnica zawodowa) lub umów, które zawarli poszczególni Specjaliści.

Zobowiązujemy się do zachowania w poufności wszelkich informacji o Użytkowniku, które uzyskaliśmy w związku z korzystaniem przez niego z Platformy. Informacje te będą wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia Usług i nie będą udostępniane osobom trzecim bez wyraźnej zgody Użytkownika, chyba że jest to wymagane przez obowiązujące przepisy prawa.

Poziom technicznej sprawności Platformy

Będziemy dokładać wszelkich starań́, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Platformy.

Zapewniamy ciągłość działania i sprawności Platformy. Pamiętaj jednak, że nie dotyczy to, wydarzeń i ich skutków, związanych z działaniem Siły wyższej lub operatora serwerów albo innych zewnętrznych dostawców oprogramowania.

W celu zapewnienia lepszej jakości Usług i satysfakcjonującego działania Platformy okazjonalnie będziemy przeprowadzać czynności konserwacyjne lub modernizacyjne Platformy, jak również będziemy ją aktualizować. Dlatego też mogą nastąpić przerwy techniczne w dostępie do Platformy, które nie będą trwać dłużej niż 3h miesięcznie.

Zmiana Regulaminu. Zmiana zakresu usług

Możemy zmienić Regulamin z ważnych powodów prawnych (nowelizacja przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Wellbee), organizacyjnych (zmiana sposobu prowadzenia naszej działalności lub zmiana naszej oferty) lub technicznych (modernizacja Platformy, zmiana sposobu funkcjonowania Platformy lub Usług, dodanie nowych funkcjonalności).

Zostaniesz poinformowany o zmianie Regulaminu za pośrednictwem maila na adres, na który zarejestrowane masz Konto na 15 (piętnaście) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Jeśli nie poinformujesz nas o braku akceptacji zmian, po upływie wspominanego okresu będzie Cię wiązać Regulamin w nowej wersji. Jeżeli zaś nie akceptujesz zmiany i poinformujesz nas o tym, usuniemy Twoje Konto (nasza Umowa zostanie rozwiązana) z dniem wejście w życie nowego Regulaminu lub - jeżeli masz wykupione Usługi terapeutyczne - z dniem realizacji ostatniej opłaconej przed informacją o zmianie Regulaminu Usługi terapeutycznej (w tym czasie nie będziesz mógł kupować nowych Usług, a zastosowanie do Ciebie będzie miał niezmieniony Regulamin).

Nawet jeśli zmienimy Regulamin pozostanie to bez wpływu na Umowę, w zakresie w jakim dotyczy ona dostępu do płatnych elementów Usług, w tym w szczególności Materiałów, przez okres na jaki ją z nami zawarłeś.

Informujemy, że w przypadku Materiałów stanowiących treści cyfrowe mogę one ulegać zmianom polegającym na usuwaniu niektórych treści i zastępowaniu ich nowymi. Działamy w ten sposób w celu zapewnienia wszystkim Użytkownikom dostępu do jak najlepszych, merytorycznych i interesujących Materiałów, a co za tym idzie zapewnieniu zgodności, której przedmiotem jest dostarczanie Materiałów.

Materiały mogą ulegać zmianom również ze względu na ich: i) aktualizację; ii) konieczność usunięcia niektórych ich elementów ze względu na prawa przysługujące innym podmiotom.

W przypadku wprowadzenia zmian związanych z poszczególnymi Materiałami – treściami cyfrowymi, poinformujemy Cię o tym w sposób jasny i zrozumiały.

Żadna ze zmian wprowadzanych w ramach Platformy nie będzie stanowić pogorszenia jakości Platformy oraz Usług.

Postanowienia końcowe

Prawem właściwym dla zobowiązań wynikających z Umów będzie prawo polskie, z zastrzeżeniem, że wybór ten nie może skutkować pozbawieniem Konsumenta ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa zwykłego pobytu Konsumenta.

Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne w całości lub w części, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, zaś w miejsce nieważnych postanowień pozostała część Regulaminu będzie tak interpretowana, aby ich moc prawna i skutek ekonomiczny były jak najbardziej zbliżone do postanowień nieważnych.

Data wejścia w życie Regulaminu 06.08.2024 r.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Wellbee sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-020), ul. Chmielna 2/31, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000867078, NIP: 5252831565, REGON: 386648532, o kapitale zakładowym w wysokości 38.100 złotych, adres mailowy: opiekun@wellbee.pl, numeru telefonu: 732489003

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)/ umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*):

Odstępuję od umowy z dnia* ... polegającej na* ...

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

2. WERSJA SKRÓCONA STANDARDÓW OCHRONY MAŁOLETNICH W GRUPIE WELLBEE PRZEZNACZONA DLA OSÓB MAŁOLETNICH

W naszej pracy terapeutycznej z małoletnimi kierujemy się najwyższymi standardami etyki, troski i profesjonalizmu. Zależy nam na zapewnieniu bezpiecznej, wspierającej przestrzeni, w której każdy młody człowiek może czuć się szanowany, zrozumiany i wysłuchany. W Wellbee stawiamy na zaufanie, szacunek i indywidualne podejście, wierząc, że wspólne budowanie relacji opartej na zrozumieniu jest kluczem do skutecznej pomocy. Każdy aspekt naszej pracy realizujemy z najwyższą starannością, kierując się poniższymi zasadami:

  1. Szacunek: Zawsze będziemy traktować Cię z szacunkiem. Dbamy o to, aby stworzyć bezpieczną przestrzeń, wykazać się wobec Ciebie troską, empatią i zrozumieniem. Nasz specjalista wysłucha Cię, porozmawia z Tobą i zadba o Twoje emocje.
  2. Zasada poufności: Wszystko, co powiesz podczas spotkania ze Specjalistą jest tajemnicą. Specjalista może podzielić się czymś z rodzicem tylko jeśli to konieczne, lecz najpierw zawsze porozmawia o tym z Tobą.
  3. Twoje Bezpieczeństwo: W Wellbee nie ma zgody na żaden rodzaj przemocy, nikt nie może na przykład podnieść na Ciebie głosu, uderzyć Cię, potraktować bez szacunku, ani lekceważyć.
  4. Równe Traktowanie: Masz prawo do równego traktowania, niezależnie od płci, orientacji seksualnej, wyznania, pochodzenia etnicznego czy też niepełnosprawności;
  5. Pomoc w Trudnych Sytuacjach: Jeśli dowiemy się, że ktoś Cię krzywdzi, mamy obowiązek podjąć odpowiednie kroki, by Ci pomóc. Nasz zespół ma odpowiedzialność, aby wesprzeć Cię w tej sytuacji. Jeśli czujesz, że ktoś zachowuje się wobec Ciebie źle niezwłocznie poinformuj swojego specjalistę. Jeśli natomiast czujesz, że to zachowanie naszego specjalisty lub innego pracownika jest nieodpowiednie, natychmiast zgłoś to swoim rodzicom oraz napisz do nas na adres opiekun@wellbee.pl, abyśmy mogli zająć się sprawą.
  6. Pomoc w Sytuacjach Pilnych: Jeśli czujesz, że jesteś w sytuacji zagrożenia swojego zdrowia, a nawet życia, a nie możesz czekać na spotkanie z naszym Specjalistą, niezwłocznie skontaktuj się z odpowiednimi osobami pod numerem:
  7. Telefon alarmowy 112,
  8. Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111,
  9. Dziecięcy telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12.

Jeśli chcesz przeczytać więcej o procedurach dotyczących Standardów Ochrony Małoletnich w Grupie Wellbee kliknij TUTAJ

Potrzebujesz terapii lub konsultacji?

+48 22 307 32 24Jesteśmy dla Was:
pon.-pt. 8:00–20:00
sob.-niedz. 11:00–14:00

Jesteś w kryzysie, a sytuacja, w której się znajdujesz, zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu?

112Zadzwoń pod numer alarmowy
116 111Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
Wellbee Sp. z o.o.
ul. Chmielna 2/31
00-020 Warszawa
Znajdziesz nas na: