Doświadczenie
Pracuję w zawodzie od 2001 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w poradniach prowadząc konsultacje psychologiczne i psychoterapię oraz pracując w wojsku, a także prowadząc szkolenia dla nauczycieli zawodu, OSP oraz firm.
Obszary pracy
Z wykształcenia jestem psychologiem, psychoterapeutą i interwentem kryzysowym. W trakcie swojej pracy spotykałam się z problemami z różnych obszarów:
- dotyczących sfery zawodowej: stres w pracy, mobbing, PTSD, wypalenie zawodowe, pracoholizm;
- w kontakcie z parami i z rodzinami: kryzysy w związku, uzależnienia od substancji lub behawioralne, wsparcie par borykających się z problemem niepłodności lub poronieniami, a także współpraca z rodzicami dzieci ze spektrum autyzmu, ADHD oraz konsultacje dla rodziców szukających pomocy w związku z problemami dzieci;
- w kontakcie indywidualnym zarówno z dorosłymi jak i młodzieżą: zaburzenia osobowości, konflikty w relacjach interpersonalnych, zaburzenia lękowo-depresyjne, zaburzenia odżywiania, problemy z określeniem tożsamości płciowej.
Podejście w terapii
W pracy psychoterapeutycznej najważniejsze jest dla mnie budowanie relacji opartej na zaufaniu, akceptacji i poczuciu bezpieczeństwa. Do tej "bazy" proponuję narzędzia i metody, które mogą pomóc w radzeniu sobie z niektórymi problemami, a także lepiej zrozumieć siebie, swoje emocje, uczucia, pragnienia i to, jaki mają one wpływ na funkcjonowanie i postrzeganie aktualnej sytuacji.Edukacja
Ukończyłam Studium Psychoterapii Integratywnej w Krakowie. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach i kursach, między innymi:
- psychoterapia małżeństw i par
- terapia rodzin
- interwencja kryzysowa
- terapia uzależnień
- terapia następstw stresu
- terapia stresu pourazowego (PTSD)
- psychoterapia par zmagających się z problemem niepłodności
- pomoc dziecku nadpobudliwemu
- pomoc dzieciom wysokowrażliwym
- diagnoza DSM
- negocjacje w sytuacjach kryzysowychDodatkowe informacje
W kontakcie z drugą osobą wykorzystuję możliwości płynące z modalności terapeutycznych, w których kończyłam kursy i szkolenia: integratywnej, ericksonowskiej, psychodynamicznej, poznawczo – behawioralnej, gestalt oraz wiedzę z zakresu interwencji kryzysowej.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.